Sjukling

Hostan är kvar och nu har jag även fått feber..svininfluensan? hehe
Nej det hoppas jag verkligen inte. Dock så fanns det tydligen ett fall på förskolan där jag jobbade igår men förhoppningsvis så är det bara lite förkylning och feber på det. 38 grader har jag så det är inte så mycket men jösses vad varm jag är.

Var i skolan idag och kände i slutet på lektionen att jag inte hade orkat en kvart längre. Var helt slut och somnade både in och hem på t-banan. Med andra ord så mår jag inte så bra nu!

Kommentarer
Postat av: a n n a

Men bullan då! Har du fått en kulting på besök!? Jag som ska komma till sthlm i helgen, men då bör jag kanske akta mig för dig?



puss o krya på dig!

2009-11-11 @ 21:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0