Orkar inte höra basrösten inuti mitt huvud

Hostan fortsätter och jag blir trött på att höra basrösten inuti huvudet på mig själv. Tur att man låter värre i huvudet än utåt. Idag var det skola och sen jobb på det på eftermiddagen. Imorgon blir det jobb igen och jag får väl köra på den tysta pedagogiken...bra sätt när man inte kan skrika på barnen utan istället måste tala lugnt och stilla.
Nu ska man ju inte skrika men ni fattar vad jag menar, ibland är det bra att höja rösten men oftast funkar det bäst med en lugn röst.

Barnen gör inte som vi säger utan som vi gör


Nu har jag iaf precis pratat med pojken min på telefon som är på väg hem från Arlanda. Med andra ord så är han äntligen hemma igen! Blir en massa pussande och kramande imorgon när vi ses! ♥

Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hej. Tusen tack för din fina kommentar på min blogg här om veckan!

Är alltid kul att höra sånt.



Har du precis börjat plugga eller är du snart klar?

Hoppas du får en toppen dag! Kram

2009-11-10 @ 13:00:10
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hallå. Tack för din omtanke.

Jolie mår lite bättre nu iaf och än så länge är Noah frisk. Vi håller tummarna =)

2009-11-10 @ 17:49:45
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0