Måndagsplugg

Godmorgon måndag och ny vecka!

Idag har jag detta som schema:

10.15-13.00 Plugga
13.00-14.30 Lunch + handla
14.30----> Plugga

Låter kul va? Not! Men men, bara att sätta igång med tentan. I början brukar det gå okej men jag vet att jag brukar få en liten svacka därimellan så idag ska jag försöka gå fullt ut :) haha

Vaknade klockan sju när jobbet ringde men sa att jag måste plugga. Kunde inte somna om förrän en halvtimme senare och vaknade sedan vid 9 när klockan ringde. Ska tvätta lite nu vid tio såsom geggiga termobyxor och jacka från förra veckans jobb och lite lakan och så.

Update: Schemat sprack på en gång. Varför ska det vara så svårt att plugga ibland. Aja, har gjort "klart" en av tre frågor så lite ordning är det allt på mig. Tvätten ska bara torka och sen drar jag till Farsta och lånar lite fler böcker till arbetet. Hörs mer sen!

Kommentarer
Postat av: Christina

sv; Borde nog sätta igång och pynta lite hos mig också, än så länge är bara julstakarna uppe :P

Ja, jag hoppas verkligen att vi får en "white christmas" i år.. Vill ha ett tjockt snötäcke på marken till jul :D

2009-11-30 @ 10:25:19
URL: http://chrystina.blogg.se/
Postat av: Anonym

duktig flicka! plugga på! :)

2009-11-30 @ 12:47:25
Postat av: Andreas

Då får han läsa o se om han gillar den=) Hoppas de gick bra med pluggandet!

2009-11-30 @ 15:37:11
URL: http://spelens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0