Konstiga känslor

Att man kan känna sig så tom och ensam så fort man inte har en viss människa bredvid sig. Lite läskigt men samtidigt väldigt spännande att känna såhär. Jag pratar förstås om C. Han är nu på en försenad farsdag middag och jag sitter hemma hos mig själv.

Har känt mig lite konstig hela helgen, lite ledsen, seg, trött, arg, glad, ensam osv...i omgångar har dessa känslor kommit och jag vet inte vad det beror på att jag har känt mig såhär. Vissa dagar är väl helt enkelt så men det är ju tråkigt att man ska acceptera det, eller ska man det?

Hursomhelst så är nu denna helg snart över och en vecka med praktik väntar för min del. Hoppas på att veckan blir bättre än helgen och att nästa helg istället blir toppen.

Tack till C som alltid finns där för mig ♥

Kommentarer
Postat av: vickan

visst ses vi hos tina på lördag? vore så mysigt!! puss älskling!

2009-11-16 @ 15:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0