Jag älskar dig...vad heter du?

Hej på er! Tänkte bara säga att jag lever och att praktiken går finemang. Boksamtal med treåringar är dock lite svårt men nog ska det gå alltid. Jag ger inte upp än!
Har inte så mycket mer att säga utan ska istället ta och plugga en stund nu och sedan bege mig till C för lite filmkväll.
Har ni sett Johan Falk filmerna? Bra tycker C och jag så det är ett tips ifrån oss. Se dom! :)

En pojke på 2 och ett halvt år sa förresten det sötaste till mig igår:
Jag älskar dig...vad heter du?


Han frågade varje gång han skulle säga något till mig om vad jag hette och efter att han hade sagt att han älskade mig ville han berätta något om spiderman så då frågade han igen vad jag hette men det blev ju så himla roligt när han sa det direkt efter. Gullunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0