Home alone

Är jag inte fin så säg?


Ensam hemma med Gossip Girl på tv:n. Har inte sett det så jag hänger inte med men jag hyrde film tidigare idag så jag sätter nog på den istället. Flickvänner från förr med Matthew McConaughey och Jennifer Garner i huvudrollerna, har ni sett den?

Det var så mysigt att ha pojkarna här och de är ju verkligen för goa de där sötnosarna. Blev dock ingen skönhetssömn för mig inatt då L var hostig och vaknade vid två. Sen ville han att jag skulle ligga i sängen med honom så då var vi helt plötsligt tre stycken i sängen, tur att jag har en 1.80 säng :)
A vaknade sedan vid halv sex och tyckte vi skulle gå upp men jag fick honom att sova iaf en timme till.

Nu börjar även jag känna av i halsen och rösten börjar svänga lite, hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu.  Brukar vara hes ungefär två gånger per år och den andra gången kanske är på väg nu? Skit, jag som ska jobba på tisdag!

Barnen lämnade jag iaf hos deras mamma inne i stan vid ett-tiden och sedan åkte jag hem till C då jag är kattvakt åt lilla Bubbies som hon heter. C är i Barcelona med familjen och jag börjar sakna honom som en tok här hemma nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0