Besök från syster

God eftermiddag! Känns som att mitt liv står still för tillfället. Bara hemma om dagarn men nu idag har iaf febern gått ned redan på dagen vilket är ett bra tecken. Just nu står den på 36,9 vilket för mig betyder lite feber då jag i vanliga fall alltid har 36 men jag känner mig betydligt piggare idag iaf. Hoppas nu på att den stannar där.

Saknar pojken min som tusan, vi hann ju bara ses en kväll innan jag blev sjuk. När han kom hem från Barcelona gav han mig två presenter (har jag sagt det?), en flaska spanskt rosévin och en parfym från Kenzo. Hur underbar får man vara egentligen? Parfymen luktar iaf hur gott som helst och rosévinet får jag smaka på när jag har blivit helt frisk.

Ikväll tror jag iaf att jag är så pass frisk så att jag kan mysa till det med lite film och så med C.
Idag på dagen har iaf syrran varit här och det var väldigt uppskattat. Kul med lite besök när jag bara varit ensam i två dagar och knappt pratat i telefon. Så tack för det sis ♥

Parfymen jag fick...

Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Ja men då har du ju pluggat riktigt länge. Inte så långt kvar =)

Skönt.

Går nog så fort och vips är man klar.

Kul när man hittar nått man verkligen gillar! Lycka till nu med studierna.

Kram från oss

2009-11-13 @ 16:30:04
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0