Zzz Zzzz

Trötter, det är vad jag är idag. Glömde allergimedicinen(smart Elin!!) när jag åkte till pojken igår (är allergisk mot katter) så imorse klockan 5 vaknade jag av att jag knappt kunde andas. Kunde inte somna om på över en timme, skönt värre, inte!
Hade lektion i skolan mellan 9-12 och sen åkte jag in till stan för att kika på ett par skor åt syrran men de var slut.
Köpte mig två par, ett par svarta pumps och ett bar typ mjuka ballerina skor.
Orkar inte ens resa mig från soffan och ta kort på dem nu så ni får se de en annan dag.
Tänkte vila ett tag nu och sen ta tag i kvällens sysslor, städa Lucas bur så att den är fräsch när Camilla ska passa honom i helgen, plugga och göra middag.

Men nu, vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0