Utgång på Eken

Hade en rolig utekväll med Camilla igår. Vi drog till Eken där vi skrattade åt massa människor som dansade roligt, drack goda drinkar och träffade på Tore från "Hjälp jag är med i en japansk tv-show" och FCZ. Han är ju för rolig alltså...


Sorry Camilla men jag sa att jag skulle lägga ut den här...Camilla bestämde sig iaf för att dra på snyggdressen för kvällen :)...

...men ångrade sig sedan för att inte sticka ut så mycket från mängden.


Och som vanligt tar vi kort på toaletten men lyckas aldrig med något fint så ni får detta istället ;)

Tore och jag på dansgolvet....tro vad C säger om det?haha

Goda drinkar hann vi med också. Denna var någon syrlig smirnoff apple drink..gott var det!

Ja, det var några bilder från kvällen. Jag har precis duschat och försökt vakna till liv igen. Inte så bakis men seg som attan. Ikväll hoppas jag på myskväll med pojken min istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0