Tre...

Tre jobb jag har haft: sommarjobb på företaget Dimension (finns ej längre), stå i kassan på Mc Donalds och barnskötare på förskola
Tre platser jag har bott på: På två adresser i Farsta och nu i Bandhagen.
Tre saker jag gillar att se på TV: Unga mödrar, Grey´ s Anatomy och The Hills
Tre favoriträtter: Tacos, fläskfilé gryta och pappas ajam-kyckling
Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: Nordingrå, Thailand eller i famnen på C ;)
Tre personer jag utmanar: Alla som känner sig manade ;)


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: nej det har jag tyvärr ingen aning om vart det ligger :P men jag hittar jättedåligt så ;D

2009-05-22 @ 21:13:36
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

O angående din fråga om Sabri så känns det helt ok att umgås med honom :) Jag trivs jättebra i hans sällskap och skulle nog sakna honom om han försvann helt :P Vi ses dock vääääääääldigt sällan :)

2009-05-22 @ 21:28:39
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0