stressad människa

Haft fullt upp,därav ingen uppdatering. Igår var det  jobb och efter det åt jag middag med Camilla i centrum.
Mötte upp C i centrum efter det, tycker så synd om min älskling nu för han kanske blir av med sitt jobb. Verkar som det iaf...han jobbar på förskola och de vill ha bort alla som inte är utbildade.
Hursomhelst så var jag hemma hos honom igår och vi pratade väl mest hela kvällen och gick sen och la oss i sängen och myste. Man måste finnas där för de man tycker om!

Hinner inte skriva så mycket för nu innan skolan, ska dra om 45 minuter, ska jag hinna göra lunch, packa och skriva ner lite plugggrejer. Stress! Lunchen tar jag med mig iaf så äta behöver jag inte hinna göra.
I helgen åker jag upp till landet som ligger i Nordingrå, Norrland. Blir en lång bilresa igen för en kort helg men ska bli kul att komma dit. Ikväll kommer pappa vid sex och hämtar upp mig, packningen och Lucas som ska få bo hos Camilla igen.
Bra att ha henne! Nej, packa var det!


Mysiga utsikten uppifrån huset på Lillsand

Kommentarer
Postat av: emma

Tror det, haha :)

Hittills är jag bara lite smått förtjust, men det känns jäkligt bra :) hihi.

Sommar och hångel ;P haha



2009-05-29 @ 11:42:14
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med o tävlar :D hoppas allt är bra med dig :)

2009-06-01 @ 19:19:00
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0