mysigt på balkongen

Var ju som sagt på Ikea igår och där inhandlades två stora krukor till balkongen. På plantagen köpte jag blommor, jordgubbs och smultronplantor. Igårkväll planterade jag krukan med blommor och idag den med jordgubbar och smultron.

Här är krukan med blommor. Vet inte riktigt vad de heter men blommorna blir lila och vita iaf =)

Dålig bild på den med godsakerna men ljuset (snarare kameran) var inte det bästa.

Köpte ju även två lampor att sätta i krukorna. De kostade 79:- styck om jag inte minns fel och drivs på solceller. De laddas alltså under dagen och när det sedan mörknar om kvällen så tänds dem.

Jordens sämsta bild men med blixt blev det ljust såklart och jag vill visa hur det ser ut när det är mörkt.

Ni får helt enkelt tänka lite hur det ser ut. Fint och mysigt tycker iaf jag.
Fick förresten tillbaka min tenta idag och blev glatt överraskad med ett C! Jag som trodde att jag skulle få göra omtenta...vilken lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0