Måndag 4 maj

Idag fyller min kära syster 25 år! STORT GRATTIS SYRRAN!

Första dagen på nya kursen idag och även fast man bör tänka att nu är det bara en kvar så är jag så otroligt trött på den här terminen nu. Fyra kurser på en termin är ganska jobbigt...hinner knappt komma in i dem förrän man ska byta igen.
Hursomhelst verkar läraren ganska bra men redan idag fick vi "läxa". Ska skriva ner ett fall och sen läsa massor till på onsdag och jag har inte ens böckerna än, bra där!

Gjorde god middag idag iaf, Nem.

Nudlar med morötter, god sås och så nem. Orkar inte förklara vad det är i just nu men kan återkomma med det någon annan dag.

Köpte en transportbur till Lucas idag också. Bra att ha i sommar upp till Dalarna osv.

Känner mig lite halvseg idag och hoppas på att det inte blir värre än så. Ska fixa med lite saker nu och sedan ringa pojken min. Vi hörs mer imorgon istället!

Kommentarer
Postat av: Kikki

Vad är nem? :)



Ja jag har sett den filmen och jag älskade den verkligen, den hade allt!

Ser verkligen fram emot nästa film, och boken, den måste ju läsas.

Men jag förstår att Du tycker att den var läskig, för det var den verkligen!

Hoppas Du mår bättre!

Kram

2009-05-04 @ 20:07:29
URL: http://minbubba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0