En av de bästa dagarna i mitt liv



Mycket prat om studenten just nu såklart då det börjar närma sig för många 3:or i gymnasiet. Kommer ihåg min studentdag som om den vore igår, pirret i magen när jag klev upp på morgonen, hur jag inte kunde sluta le på tunnelbanan in till skolan, när vi hade champagnefrukost och när vi stod på flaket och hoppade jag skrek av glädje.
Jag blir så fruktansvärt avundsjuk på er som får ta studenten i år. Glöm för tusan inte att njuta av dagen!

Här kommer lite fler bilder från den underbara dagen:

Här sitter alla studenter i aulan när rektorn håller tal...

Min studentskylt! Fin va? hehe

Min fina mamma och jag när vi hade sprungit ut.

Flaket! Vi hade bilder på oss själva med skolans och våra namn på. Mycket fint var det!

Jag och fina syster på flaket...mitt hår är indränkt i öl och cider, därav den fula frisyren ;)

Malin och Camilla var självklart med och hoppade på flaket =)

När jag kom till mottagningen blev det studenttårta och massa god mat.

Så, nu har ni fått se lite hur det gick till när jag tog studenten. Hope you liked it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0