Attentat

Godmorgon! Uppe med tuppen idag då jag sov hos C och han började halv åtta imorse. Igår var vi på bio och såg Fast and the furious. Den var bra men lite mycket bilar är det ju såklart men Paul Walker gör ju inte att man vill springa därifrån iaf ;)

I onsdagskväll var vi med om ett "attentat"
, vi satt och kollade på tv runt elva tiden på kvällen med balkongdörren lite halvöppen när vi hör världens smäll mot fönstret. Blev livrädd och sa till C som gick upp för att kolla vad det var att ta det försiktigt. Nu visade det sig att det "bara" var ägg som hade kastats mot rutan men även in i lägenheten.
Antagligen några snorungar som inte har något bättre för sig...det var bara för oss att ställa oss och torka.
Såg dock inte så mycket så igår förmiddag skurade vi hela vardagsrummet. Ägg luktar inte gott efter ett tag vill jag lova, usch!

Idag har jag tänkt att jag ska plugga lite mer, gick ju bra i onsdags och jag hoppas att jag kan få lite gjort idag med. Sen blir det tvätt vid ett-tiden och ikväll blir det förhoppningsvis att träffa C igen.

Kommentarer
Postat av: emma

Ja men nu har jag mailat över allt som behövs :)

Självklart får du läsa :)

Är allt bra annars?



Kram

2009-05-22 @ 10:57:39
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0