Tisdag 24 mars

Oj vad dålig jag är på att skriva nuförtiden. Verkar som att tiden bara flyger iväg eller så har jag ibland ingen lust och då är det ju ingen mening med att skriva nånting. Helgen var iaf trevlig med Bounce, söder och filmkväll.
Blev helt less när jag såg snön som återigen har kommit..när ska det ta slut?

Idag började nya kursen med en värdelös introduktion och föreläsning. Emma och jag smet tidigare och åt lunch tillsammans innan jag åkte till jobbet. Nu är jag hemma och har precis bytt Lucas bur så nu luktar det inte kiss längre,haha.
Tänkte göra lite middag (fläskfilégryta med ris) snart och kolla lite på¨The Hills (som min pojkvän förresten hatar, vad är det med honom?haha) och sen får vi väl se vad kvällen bjuder på.
Imorgon blir det iaf jobb igen mellan 8-16 på en ny förskola där jag inte har varit än så det blir spännande!

Tråkigt det är att uppdatera bloggen när man inte har någon kamera. Känns ju värdelöst att använda webcamen och mobiltjossanprogrammet får jag inte till så kan inte lägga in bilder från den heller.

Hoppas på förbättring snarast!

...en positiv sak är ju att det är löning imorgon. Wohooo!! :D

Kommentarer
Postat av: emma

Ja hur va bounce? Har hört att dom ska vara asgrymma :)



Ja, jag har bestämt mig för att lägga in videofil,er på henne oftare, det kommer ju vara roligare för henne själv att se i slutändan också :)

2009-03-24 @ 19:31:31
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; det är bra och gör inte så mkt :)

själv då?

2009-03-24 @ 21:03:57
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Bea

Härlig blogg du har

Allt bra? :)

2009-03-24 @ 23:09:15
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: emma

Jo precis. Jag har ju också en massa filmer på mig själv, men dom är superlånga. Då kände jag att det är ju lika roligt med småklipp där hon faktiskt gör något, inte bara sitter och stirrar :P hahaha.



Själv skulle jag också vilja se bounce någon gång. Men det verkar aldrig bli av, haha ;)

2009-03-25 @ 08:43:30
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0