Min klass med i rapport



Häromdagen var svt och hälsade på i skolan då Högskoleverket har kommit ut med en ny rapport om hur det ser ut på arbetsmarknaden. Förskollärare är det stor brist på och därför frågade de om de fick filma oss när vi hade lektion.
Killen som sitter i "lärarstolen" är egentligen inte vår lärare utan en elev i klassen. Vår lärare ville nämligen inte vara med i tv. 23 sekunder och framåt kan ni alltså se min klass. Det är jag som sitter med hästsvans och bruna stövlar längst ut på den längre raden.
De ville även intervjua mig men där sa jag stopp för eftersom man inte är beredd på vilka frågor man får så kändes det lite för nervöst,hehe.

Missade programmet imorse men det var ju kul att man kunde se det på webben.



Kommentarer
Postat av: Anna Pe

Hej gumman!

Mamma sa idag att hon hade sett dig på tv... kul att du la upp en länk på bloggen =)

trevlig helg!

Kraaaam

2009-03-06 @ 19:59:52
Postat av: Elin

Hej Anna! vet inte om du kommer se det här men vad roligt att du tittar in här och kommenterar =)



hehe jo, svt kom och knackade på under lektionstid och frågade om de fick filma oss så då vart det så.

Lämnade en påse med böcker på igelkotten till dig idag. De ligger i en gina tricot påse.. ska skicka ett sms också ifall du inte ser det här ;)



kram på dig

2009-03-06 @ 22:36:23
URL: http://elinmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0