Måndag 9 mars

Hej på er! Haft en bra dag? För mig blev det både skola och jobb idag. De ringde imorse så jag åkte dit direkt efter skolan. Köpte med mig en pastasallad som jag sedan åt på jobbet och en liten fågelunge (ett barn) var också lite sugen så jag matade med lite pasta och sås till henne :)
Träffade på Camilla vid t-banan så vi gjorde sällskap till Farsta centrum och åt middag tillsammans. Trevligt trevligt!
Nu sitter jag hemma och kollar på Familjen Annorlunda..mitt nya favoritprogram. Sjukt jobbigt kanske att ha många barn som den familjen som har tio stycken men gud så mysigt egentligen. Har man bara ett stort hus, pengar och kärlek att ge så går nog allt. Himla mysig familj den där i Älvdalen.

När programmet är slut ska jag nog ta och läsa bloggar. Skön sysselsättning på kvällen tycker jag.
Hoppas dock att det inte blir några mardrömmar inatt som har kommit och gått de senaste nätterna...


Åt lite kiwi tidigare idag och det är ju faktiskt himla gott. Måste köpa det oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0