Lördagskväll



Hej på er! Har inte blivit någon uppdatering förrän nu för jag har varit så seg hela dagen. Blev restaurang och sedan utgång med Camilla. Vi har f*n problem med att bara gå ut och ta det lugnt. Men you only live ones, eller vad säger ni?
Tänkte att jag skulle städa och plugga idag men ni kan säkert lista ut om jag har gjort det eller inte.

Ikväll ska jag träffa killen och jag hoppas på en lugn filmkväll men vi får väl se vad han vill hitta på :s haha
Antar att många av er säkert kollar in melodifestivalfinalen ikväll? Vore iofs lite kul att se vem som vinner.
A som är på bilden ovan har jag inte sett på hur länge som helst nu, inte hans bror eller kusin för den delen heller.
Får nog ta och sno killarna nån dag här framöver. Saknaden är stor!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej, det var ju ett tag sen, hur är läget?

2009-03-14 @ 19:32:33
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0