Läskigt att sova ensam

Har inte blivit så mycket plugg idag som jag kanske borde ha gjort men å andra sidan är nu lägenheten kliniskt ren och det är ju inte helt fel det heller. Nu har jag precis ätit lite yoghurt med flingor till middag. Blev en sån sen lunch idag så det fick bli en lätt middag. Ska ta och hämta tvätten som är klar och sen hoppa in i duschen.
Får se om kvällen spenderas hemma eller hos C. I lördags såg vi filmen Saw 5 och har inte sovit ensam sedan dess så det vore ju trevligt om C vill ha sällskap inatt igen. Blir ju så rädd av såna filmer...hua mig.

Gud vilket intressant inlägg, egentligen kanske man ska låta bli att skriva när man inte har nåt vettigt att säga?!

Update: jag behöver inte sova ensam inatt :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Nu har jag ytterligare en bloggtävling hos mig, Det är jättelätt att medverka i tävlingen, välkommen att delta!

2009-03-16 @ 19:55:33
URL: http://www.metrobloggen.se/FiaOfSweden
Postat av: Fia

Nu har jag ytterligare en bloggtävling hos mig, Det är jättelätt att medverka i tävlingen, välkommen att delta!

2009-03-16 @ 19:55:57
URL: http://www.metrobloggen.se/FiaOfSweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0