Hemma igen

Hemma igen efter ytterligare en skoldag, eller halv åtminstone. Lektionen idag var faktiskt väldigt givande, inte ofta det händer så det var kul. Vi fick sluta en halvtimma tidigare då vi inte tog någon rast. Jag åkte till Farsta C igen för att hämta en bok som jag hade reserverat och fyndade då även en kort jeanskjol på Gina för 99:- och hittade ett par solglasögon på Stadium för 179:-. Känns bra med tanke på att våren verkligen verkar vara på ingång nu =) tjohooo.
Köpte även hem lite påskliljor som blir fint nu i mitt köksfönster, vuxenpoäng till mig!

Nu väntar plugg men först ska jag ringa några ärenden (kan man säga så?). Hursomhelst så ska jag ringa lite iaf ;)
Har ju ingen kamera fortfarande men kan försöka ta ett ok kort med webcamen sen på grejerna jag har köpt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0