Godmorgon lördag

Godmorgon! Jag vaknade redan vid åtta idag men med tanke på att jag nog somnade innan halv elva igår så var ju inte det så konstigt. Låg och läste lite i en skvallertidning och kollade sedan på ett the city avsnitt innan jag gick upp. Nu har jag precis ätit frukost och ska snart ta tag i dagen.
Snö och slask bjuder vädret på...inte konstigt att man är seg. Snälla våren kom nu!

Ska nog åka till Farsta och försöka ladda ner musikprogrammet till mobilen på mammas och pappas dator och se om det funkar där. Får väl ta med ett usb minne med musik om det skulle funka. Mina ipod hörlurar har varit trasiga i två veckor nu och jag har bara fyra låtar på mobilen så det är ju lite trist. Hoppas det funkar!

Syster, om du läser det här får du gärna kolla med Anton om det fanns något annat program man kunde ladda ned. :)

Kommentarer
Postat av: Cattis

SV: jaha okej , ja det är ju pengar :D

jaha okej, vad ska du göra ikväll då?

2009-03-28 @ 13:15:00
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0