Fredag

Hej på er! Vad gör ni? Själv sitter jag och häckar här framför datorn och lyssnar på lite nostalgisk musik från förr.
Verkar som att det blir en lugn kväll hemma idag och det är väl iofs okej men jag är så rastlös just nu.
Hmm, aja, hoppas ni bloggar på ordentligt ikväll så att jag har något att göra ;)

Fick hem H&M kläderna idag och vart besviken tyvärr..fan. Var bara två plagg som satt okej och det ena var ett par shorts som jag har lite problem med. Brukar inte använda sånt men känner att jag måste ha ett par att jobba i, i sommar. Det andra var ett linne med cardigan till och det var väl ok så får 50:- behåller jag dem men träningslinnet och en annan topp åker tillbaka direkt. Nu återstår bara några saker som skulle levereras senare så jag håller tummarna för att de åtminstone är bra. Annars blir det till att gå ut och jaga kläder på stan, vilket iofs inte är helt fel det heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0