Flänger runt

Herregud vad jag har varit trött och seg idag. Har hållt igång ganska bra ändå och ingen kan ju säga emot att jag verkligen har utnyttjat mitt åkkort idag. Flängt fram och tillbaka mellan kista-hem-stan-farsta-hem. Blev en del t-baneåkande men vad gör man inte. I kista åt jag som sagt lunch med mamma där hon jobbar. Höll på att glömma min väska vid lunchstället, klant!!
Åkte hem eftersom jag hade glömt maila läraren mitt arbete (ska både postas och mailas) och däckade en stund på soffan. Syrran ringde och frågade om jag inte ville komma in och ta en fika med henne, pojken hennes och hans syrra som jag inte hade träffat innan så det gjorde jag såklart.
Efter det åkte vi hem till mamma och pappa där det serverades middag och nu är jag hemma igen. Känner mig helt slut just nu men kanske ska träffa min pojke så vill hålla mig vaken =)

Hundtricket börjar alldeles strax så jag tänkte kika lite på den så får vi se om det blir nåt annat sen.
Vad gör ni ikväll då? Och ni får ju gärna svara för en gångs skull ;) hihi


Kommentarer
Postat av: emma

Ja, det där får man knåpa på ett bra tag innan man får det att fungera helt och hållet.



Jag vill bli barnmorska i slutändan. Har alltid velat bli det, vill så himla mycket!! :D

2009-03-20 @ 22:44:55
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-20 @ 22:51:33
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Cattis

SV: jaaa verkligen, det är så skönt.

2009-03-21 @ 18:52:39
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0