dumma, dumma mig

Har varit ledig idag men tror ni att jag har fått nåt plugg gjort.nejdå. Sov ju hos C inatt och när jag kom hem imorse åt jag frukost framför tv:n och sen somnade jag i soffan och vaknade inte förrän vid 11. Kunde ha satt mig och pluggat då men då var det andra saker som kom upp i huvudet. Nu ska jag snart iväg till min praktik för att intervjua min handledare klockan tre.
Efter det blir det nog en sväng till Farsta C..ska kolla om de har fått in en mobil som jag vill ha och om inte isåfall be dem beställa den.
Är så trött på att inte ha någon mobil som funkar som den ska så nu får det nog bli ett nyköp. Dock vill jag inte betala mer än 1500:- och det är ju inte världens lättaste med dagens nya telefoner.



Den här mobilen vill jag ha, fast i silver. Svart är ju fint med silver känns mer jag. Får hoppas att den finns kvar helt enkelt! 1300:- tror jag den kostade så det passar ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0