Crazy for chai



Såhär galet glad blir jag när jag får chaite. Det har varit slut ett tag men idag köpte jag nytt =) haha besatt.
Har precis skrivit en sida på nya arbetet också. Ska vara hemma ikväll så det får bli lite mer plugg sen. Nu har jag tagit en paus för lite bloggläsning och tedrickande.

Pappa ringde precis och berättade att han har köpt en ny bil. Samma årsmodell och färg som vi hade innan men den hade tydligen gått 7000 mil mindre så det var ju bra. Väldigt bra pris också vilket gör att mitt dåligt samvete minskar lite iaf. Vet ju att det inte var mitt fel så men det känns ju ändå lite pissigt att man har kraschat mammas och pappas bil men nu har de alltså en ny. Pappa tyckte att vi skulle ge oss ut på vägen igen (med andra ord jag). Vore väl egentligen bra men lite rädd är jag ju såklart. Nu är ju iofs snön och därmed halkan på väg bort så det ska säkert kännas bra snart igen med körningen.

Kommentarer
Postat av: a n n a

skoj att de fick fatt i en ny ja! o så bra pris!

(men det var INTE ditt fel!!)

PUSS

2009-03-17 @ 18:35:51
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0