Angående unga mödrar

Tjejen som är mamma till killen Tino (kommer inte på vad hon heter) är ju fulltständigt dum i huvudet om man får säga så. Ursäkta, men vad är det för fel på människan? Och hennes mamma för den delen?

Det är för er som inte vet det, en tjej på 16 år som har en son på 9 månader. Hon låter hennes mamma sköta allting men nu har tydligen mamman beslutat att det är hon som ska lägga sonen, mata och lämna honom hos dagmamman. Chocking, för det är ju inte det mammor ska göra, eller? Väx upp för fan!
I kvällen avsnitt hade hon en och en halv timme på sig innan skolan skulle börja på att göra i ordning sig själv och tror ni inte att hon kommer försent med över en halvtimme iaf. Visst att hon kan ta eget ansvar men morsan till henne verkar ju inte vara hård direkt. Hur svårt kan det vara att få iväg sin unge till skolan egentligen?

Var nog tvungen att avreagera mig lite bara. Var det nån mer än jag som satt och såg på det och ville smälla till tv:n?
Aaaaaahh!!



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag godkänner nog tävlingskommentarerna imorgon så kommer alla se vem som är nr 32. Godkänner jag dem när jag väl fått dem så ser ju folk hur många det är o då hade nog ingen kommenterat ;)

2009-03-11 @ 18:54:36
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0