Älskade sol

Nu är jag hemma från skolan och har precis fått i mig lite lunch. Målet för eftermiddagen är att jag ska skriva två sidor till på mitt arbete. Får se om jag uppfyller det. Satt ute på rasten och "solade". Så himla skönt att äntligen få lite solljus, nu kan det väl då inte komma mer snö?!

Känns ju lite trist också att sitta inne och plugga när det är sånt här väder. Synd att jag inte har någon hund så att jag verkligen hade en anledning att gå ut. Får väl bli en promenad sen iaf.
Hade det varit varmare ute hade jag satt mig på balkongen men jag får väl nöja mig med att ha balkongdörren öppen..inte så pjåkigt det heller,haha.


Sommarbild från förra året. Pappa på bild på mitt ena landställe. Gud så jag längtar dit nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0