You found me when no one else was looking


You found me- Kelly Clarkson

Mycket Kelly Clarkson på senaste men just nu sitter jag och lyssnar på den ovan så jag tänkte att jag skulle dela med mig av den till er :P
Första jobbdagen på nytt ställe idag och det gick super! Barnen verkar goa och med mig verkar de känna sig trygga. Slogs om vem som skulle sitta i knä hela dagen, sötnosarna. Stängde idag och ja, man kan ju bara lita på att larmet sattes igång ordentligt men det tror jag iaf.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen åka till sötaste killen. Öppnar halv sju imorgon och från honom blir det närmare till jobbet...ytterligare ett plus alltså ;)

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0