We belong together now

Midsommarafton var hur mysigt som helst hemma hos C´s pappa. Vi åt god mat och lyssnade på gammal och ny musik. Trivs verkligen i deras sällskap och det gör det hela såklart ännu bättre. Tack för en mysig kväll!

Ikväll blir det utgång med Camilla och middag med henne innan det. Till förrätt blir det skagen på toast men sen vet jag inte resten. Kanske ska göra Gino till efterrätt och sen får vi se vad vi hittar på till varmrätt så att säga.
Ser framemot att gå ut men både igårkväll när vi hade kommit hem till C och idag känner jag mig lite låg.
Beror nog bara på att jag är lite mer känslosam en viss tid i månaden. Får hoppas på det så att jag inte blir sjuk som C har varit. Det mysigaste som finns är iaf att vakna bredvid den killen, inatt sover jag nog hemma och oj så jag kommer sakna honom imorgonbitti då :(
Lyssnade mycket på Kelly Clarkson förut men slutade sedan av någon anledning men denna nya låt är underbar tycker jag:

My life would suck without you- Kelly Clarkson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0