Lyckad helg på landet och nu massa stress

Känns som att det var evigheter sen jag skrev. Även fast jag har min blogg som en dagbok för mig själv egentligen så blir det ändå en tanke att -åh jag måste blogga! Vet inte varför jag ens bryr mig eller tänker så för jag har ju ändå inte så många läsare direkt.

Nu kom jag in på fel spår, anledningen till dålig uppdatering/skrivning av dagboken har ju varit min resa upp till Norrland i helgen och sen jobb och plugg på det nu i veckan. Helgen var mysig och vädret var kanon! Myste runt med Viggo 1 1/2 år och gjorde även lite nytta och målade hörnen på huset =)

Idag hade jag min sista lektion innan sommaren med redovisning och den kunde inte ha slutat på ett bättre sätt- vi fick A på vår redovisning :) Tyckte faktiskt, om jag ska vara ärlig, att vår grupps redovisning var bäst av de fyra som var!
Detta gör att om jag t.ex. skriver C på min uppsats så får jag B i betyg. Egentligen bryr jag mig inte om betyg för jag kommer nog lätt kunna få jobb sen iaf (förskollärare) men det klart att det är en bonus.

Har skrivit allt förutom en analys, den svåraste av de alla tycker jag, och slutdiskussionen och har inte ens börjat med det än = ångest! Får sätta igång med det helt enkelt för både imorgon, torsdag och fredag (när det ska vara inlämnat) så jobbar jag.


Hej till kameran säger Viggo =)

Snygg med farbrors solglasögon på...

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; Självklart! Finns bilder i min blogg nu =)

2009-06-02 @ 20:10:12
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: mikkaelo

sv; ja eller hur är dem söta, hihih mina bebisar! :D

2009-06-02 @ 21:33:59
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0