Tuesday

Jösses vad trött jag var imorse när jag skulle öppna på jobbet. Det som var lite störande men ändå lite mysigt var att jag bara hade ett barn från halv sju till halv åtta. Barnet går från halv sju till ungefär klockan fem varje dag. Stackars liten!
Nu har jag suttit i soffan ett tag och läst blogginlägg men nu tänkte jag sätta igång med middagen och idag blir det currypilaff med räkor och ananas i. Yummie!



Hoppas på att få åka till pojken min ikväll igen. Imorgon börjar vi nio båda två och hur mysigt är det inte att få kliva upp och äta frukost tillsammans?!

Ni få som läser denna blogg, kan ni inte ge lite tips på vad jag kan ge i present till far min som fyller 60 år den 7:e juli!
Skulle uppskatta det väldigt mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0