Kommer det funka?

Kom hem alldeles nyss från en lång jobbdag. Det var länge sen jag tyckte det var så skönt med helg! Har verkligen längtat efter den. Nu är iaf arbetet inskickat och det får bära eller brista, slutdiskussionen var iaf kass!


När jag kom hem låg en avi innanför dörren och trots mina sega ben tog jag tag i mig själv och gick och hämtade paketet på en gång.

I paketet låg Lóreal professional absolut repair inpackning och schampo. Mitt hår har varit så himla torrt på sistone och jag tappar hår som aldrig förr när jag borstar det. Hoppas det hjälper lite med dessa, och det borde det göra eftersom de tar så mycket betalt för dem.
Dessa har jag iaf beställt från forhair.

Nu skriker magen efter mat så det är dags att sätta igång med middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0