Jag är tillbaka

Hej på er! Länge sen nu men internet krånglade några dagar förra veckan och sen har jag inte haft tid eller lust att skriva.
Förra veckan var det iaf jobb för min del medan jag denna vecka är ledig. Sen väntar jobb i fyra veckor så visst är det skönt men vad sjutton ska man göra hela dagarna?
Regnet fortsätter att ösa ner och de säger att efter regn kommer solsken men då undrar jag när regnet ska sluta?!
Är så fruktansvärt trött på detta väder nu och stackarna på Eken cup i helgen var ju alldeles leriga över hela kroppen såg jag.

Igår var jag och firade min farmors syster som nu har blivit 86 år. Cattan, faster, hade middag hemma hos sig och det var trevligt med kusiner och sysslingar. Fick höra lite grejer om farmors vistelse på sjukhuset (dog i hjärnblödning 1997) för flera år sedan som jag inte visste, både intressant och hemskt. Fick iaf höra att hon (farmor) sjöng för mig och min syster när hon låg i sjuksängen och det tyckte jag var väldigt fint, kommer du ihåg det Anna?

Midsommar närmar sig och jag och C blev bjudna ut till en vik här i Stockholm där vi ska grilla med hans pappa och flickvän. Blir nog trevligt =)

Måste se till att det blir lite midsommarfirande för mig och Camilla också för många gånger brukar vi fira ihop men det blir väl annorlunda när båda har pojkvän och olika familjer och vänner.


Längtar bort till våra utomlandsresor nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0