Hemklickat

Hej på er! Utgången igår var skoj men det blev en tidig kväll. Lite (läsa väldigt) olikt mig och Camilla men skönt att inte vakna upp bakis idag.
Har precis suttit på Nelly och kollat runt lite och som vanligt när jag tittar där så vill jag klicka hem massor med grejer men tyvärr räcker ju inte pengarna till allt men dessa två grejer fick det bli iaf:


Vit klänning från Rare fashion

Dessa skor har jag velat ha ett bra tag så nu tyckte jag att jag kunde få klicka hem dem äntligen. Hoppas nu bara att de passar och är sköna att gå i. Rare fashion är lite av mitt favoritmärke på klänningar. De har helt underbart söta men även tuffa partyklänningar. Ta er en titt vettja!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hejsan! Jag söker över land och rike efter denna klänning som inte längre finns.. har du din kvar? är du intresserad av att sälja den så hör väldigt gärna av dig till mig! :) kram

2013-05-24 @ 15:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0