Books

Regn och åter regn, när ska det ta slut egentligen? Hade en liten förhoppning igår att midsommarafton kanske skulle bli helt okej iaf men det gick ju upp i rök ganska fort. Kanske inte spelar någon roll då pojken min är sjuk. Feber och ont i magen har han stackarn. Kanske blir midsommar med film och middag istället. Mig spelar det faktiskt ingen roll för är jag inte i Dalarna så är inte midsommar samma grej för mig hemma.

Låter deppig men det är jag inte, ganska glad idag faktiskt. Fick hem massa böcker som jag och C har beställt.

     

Dessa tre beställde jag: Mamma sa att jag var sjuk, Sommardöden och Pojken som kallades Det. Verkar spännande allihopa och det är ju sådana böcker jag gillar!
Först ska jag läsa ut Låt den rätta komma in och sedan väljer jag de nog i denna ordning. Får se hur jag känner det sen.
Nu ska jag åka och ta hand om min sjukling! Hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: Sara

Var med och tävla om att bli "Månadens blogg" nu i juni! Detta innebär att du skyltas i min vänstermeny i en månads tid tills nästa Månadens blogg utses. För att delta i tävlingen lägger du en kommentar i det här (http://ssarapettersson.blogspot.com/2009/06/manadens-blogg-tavling-juni.html) inlägget, för att öka chansen att vinna så tipsa gärna dina vänner och läsare om tävlingen med ett blogginlägg, detta ger dig 5 extra röster om du går vidare (glöm inte att skicka länken till ditt blogginlägget i kommentaren). Hoppas det intresserar dig och jag önskar dig lycka till :-)

2009-06-18 @ 21:53:20
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0