Reunion with the girls


Nu har jag jobbat sista dagen på denna förskola och fick stänga redan vid två men nästa vecka bär det av till sommardagiset (när flera slås ihop) där jag även jobbade för fyra veckor sedan. En vecka kvar och sedan semester, wohoo!

Ikväll har Emelie (längst upp till vänster på bilden) samlat ihop gamla klasskompisar och vänner för en drink och sedan mat på restaurang. Ska bli väldigt trevligt att träffa nästan alla, synd att du inte kunde komma Carro, och skvallra lite för varandra. Det brukar vi vara bra på ;) Vet inte om de har tänkt att vi ska ut sen men med min röst som fortfarande är hes så tror jag inte att det är någon bra idé så då drar jag mig nog hemåt istället. Vi får se helt enkelt...kul ska det bli iaf!

Kommentarer
Postat av: emma

Ja, men det var så vi gjorde när min mamma och hennes bästa väninna fyllde 50 för 2 år sedan. Då drog vi hur många som helst till Kreta och hade asroligt i en veckas tid. Till och med Danielle var med då, hon var bara 3 - 4 månader gammal :)

2009-07-10 @ 17:51:45
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha...vilken härlig bild! ^^



Roligt att du tyckte om smyckena. Det var det fler som gjorde så det kommer absolut bli utlottningar på bloggen framöver. :o)

2009-07-12 @ 07:29:54
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag hade tråkigt idag så redan nu pågår det en utlottning på bloggen. Titta in om du vill. ^^

2009-07-12 @ 17:51:03
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0