crazymask

Godmorgon, eller ja förmiddag kanske. Igår hade jag jättesvårt att somna och vaknade inte förrän halv tolv idag. Blev helt chockad för så länge har jag aldrig sovit här hemma. Jag har inga persienner så det brukar bli väldigt ljust på morgonen.
Kan nog ha varit svårt att somna för det här var första natten på länge som jag sov ensam...annars har jag haft C bredvid mig hela tiden.

Nu har jag precis lagt på en ansiktsmask och sitter och försöker fixa en video som jag tänkte lägga upp här sen, får se hur det går. Nyser av bara helvete gör jag också..förkylning på G eller kanske bara allergi?!


Ser helt crazy ut men hur snygg är man med ansiktsmask egentligen...

Idag har jag inga planer...än så länge iaf. Kanske drar till centrum och kollar in shoppingen, kan passa på och vattna mammas och pappas blommor då också.
Var hos Camilla en stund igår och kollade på deras nya katt, en sphynx som ska heta Zoda. Lite läskiga är de ju de där naken-katterna.

Nej, nu blir det bara massa babbel, det här med inga utflykter och roligheter blir inte så spännande för bloggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0