Bilder från helgen på landet

Fuck, hade skrivit långt med nu försvann det.. suck! Får väl skriva om då....

Hej på er! Har haft fullt upp sedan jag kom hem från landet i söndags med jobb och pojken min. Nu ikväll är det iaf lugnt och därför passar jag på att uppdatera min blogg lite. Helgen på landet var helt underbar med 30 graders sol, bad, mys och skoj med släkten.

På vägen upp hände dock det som inte får hända, bilen gick sönder...IGEN! Den här gången var det tydligen turboagregatet (?) som hade gått sönder och vi körde med en vit rökridå efter oss. Vi tänkte köra till närmaste mack men var tvungna att stanna bilen i Iggesund mitt på vägen (vi stod dock lite åt sidan alltså men lite köer bildades det dock). Vi satt och solade på en gräsmatta en timme innan bärgaren kom och fick då åka med honom till Hudiksvall där vi sedan kunde hyra en bil och fortsätta vår resa mot Nordingrå. Vi kom tillslut upp, lite senare än planerat men åt sedan middag med två kusiner med föräldrar. De andra, (vi var totalt 19 pers) kom dagen efter och på lördagen åkte vi ut till en strand för att bada och sola hela dagen.


Christoffer,Anna (syster min) och Marit njöt av solen innan middagen

Nästan alla på bild...hur mysigt ser vi inte ut att ha det?! ;)

Christoffer och Jakob kom på en rolig strategi för att få så mycket färg på kroppen samtidigt som möjligt.
De stod inte där så länge som ni kanske förstår ;)

Lilla Viggo var självklart där och charmade alla

Nu ska jag gotta i mig lite Ben & Jerry glass som finns i frysen!
puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0