ytterligare lite shopping

Har kommit hem från stan nu. Åkte in ganska sent för jag somnade i soffan :)
Köpte present till A men jag visar nog vad imorgon ifall någon av föräldrarna skulle trilla in här ikväll. Vill att det ska bli en överraskning för dem med även om det inte är något speciellt.
Fyndade lite jag också för inne på Åhléns city hade de storrea och jag hittade en kvartett ögonskugga för ynka 49:-. Hur billigt? Jävligt billigt! hihi
Köpte även nagelförstärkning så att mina naglar kan växa ut någongång. Vore ju trevligt.

Mavala nagelförstärkare 80:- och Isadora ögonskugga 49:- som sagt.



Nu blir det lite fredagsmys med cosmopolitan och kex choklad. Kände för att vara lite onyttig idag så till middag blir det även entrecote med bearnesås och klyftpotatis..lyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0