Ladies night

Vad bra det är att ha en bästa vän ibland. Eller ganska ofta är det faktiskt det.
Ikväll har det varit lite sådär men anledningen till det är inget jag kan eller vill ta upp här. Inte än åtminstone...
Har inte rört mig utanför dörren idag och var rädd för att jag skulle få sitta ensam hela kvällen men sen tänkte jag att jag åtminstone skulle fråga om jag och Camilla kunde dra in till söder. Hennes pojk är sjuk och jag tänkte väl att hon ville vara hemma med honom, eller ja tvärtom iaf.
Hon sa att hon skulle tänka på det och för en stund sen fick jag ett sms där det stod att hon följer med. Du är underbar!
Så nu ska vi ha en rolig och mysig kväll på söder med vin och drinkar. Var länge sen bara hon och jag var ute och förhoppningsvis blir det inte massa tjafs den här gången.
Tänkte länka till ett inlägg angående det men kom på att jag aldrig skrev det. Kan bara säga att de senaste gångerna vi har varit ute..över en månad sen...har gått åt helvete rent ut sagt!

Nu hoppas jag på en bra lördagskväll med min bästa vän!

Love you baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0