Stillat shoppingbegäret

Nu har jag kommit hem från Farsta. Först var jag i centrum och shoppade runt lite och sen gick jag hem till mamma och pappa där jag fick en jättegod smörgås på nybakt ciabatta. Fick även med mig lite lax hem och persilja till Lucas,haha. Det tackar vi för :)

Nu till shoppingen:

Den här tröjan köpte jag på Gina Tricot för 199:-. Har lånat en liknande av syrran och den får jag nog inte behålla länge till så då är denna bra att ha till hands.

Gick loss på apotekets utbud. Förkylningen är nu tillbaka och så även huvudvärken då och då.
Listerine, för er som inte har prövat det är jättebra när man har borstat tänderna. Den tar bort smutsen man inte kommer åt och sen får man en jättefräsch andedräkt också :) + poäng

Hade skrapat ihop poäng till ett presentkort på 50 kronor hos Åhlens och hade en lapp med 15 % rabatt på skönhetsprodukter så då tyckte jag att jag var värd en ögonskugga också. Inte ofta jag köper sånt! Lila är favoritfärgen och jag är förvånad att jag inte köpt ögonskugga i de nyanserna för länge sen.

Max factor är mascaran. I vanliga fall använder jag lancome men tänkte nu prova någon billigare variant. För detta betalade jag 211:- och det är mindre än vad en lancome mascara kostar så på nåt sätt kan man ju säga att jag fick ögonskuggan "gratis",haha.


Ja, det var väl all shopping det. Kanske inte så mkt tycker ni men jag är iaf helnöjd och har stillat shoppingbegäret lite grann iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0