Snart helg...

Torsdagen avklarad och nu är det bara en lååång (8-18) jobbfredag kvar sen är det helg. Gud så skönt det ska bli..tycker tyvärr att de går alldeles för snabbt dock. Knappt har man njutit utav helg förrän det är söndagkväll igen.
Nej usch, den här helgen ska jag verkligen ta vara på..vila upp mig, äta god mat och bara umgås med de jag tycker om.
Blir härligt det! =)
Har ju inte varit på något spännande direkt på sistone vilket resulterar i att jag inte har några bilder men jag slänger väl in dagens middag igen då. Ointressant kanske men det ser åtminstone finare ut med bild i inlägget, mohahaha!


Pappas makaronipudding, avokado med citronpeppar på och rivna morötter. Gud vilken underskattad mat!
Mums var det!

Igårkväll tittade jag aldrig på filmen för jag åkte till C istället vilket jag även gör ikväll så får väl kolla den i helgen istället.
Nu är det snart unga mödrar som i princip är det enda program jag följer nu.
Längtar tills alla serier drar igång igen..eller gör jag verkligen det? Man blir ju så "upptagen" då och då finns det ytterligare en anledning att inte plugga om kvällarna. Å andra sidan är jag ganska bra på att komma på det ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Synd att de inte blev nå film igår, vill veta om den är bra eller inte :P så jag inte kollar på den i onödan :p

2009-01-22 @ 19:55:36
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: vickan

hej älsklingen, kom på att jag inte läst din blogg på länge så jag va tvungen att titta in... åå följer du också unga mödrar?! jag är helt fast haha. vi måste ses snart! massa pussar

2009-01-23 @ 15:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0