Smoothie-drinkar

Hann aldrig bli något mer inlägg igår. När jag kom hem från storhandlingen började jag städa direkt och sen kom Camilla och vi gjorde supergoda smoothie drinkar som såg ut såhär:

I dessa var det lättvaniljyoghurt, blåbär, hallon och lite vodka...mums! Värt att testa!

Vi satt och pratade skit mesta delen av kvällen och sen kom Jossi och hämtade oss. De åkte hem till sig och jag till C som ni kanske nu har förstått är killen jag dejtar. Sov där och idag när jag kom hem la jag mig i soffan och vilade lite och sedan tog jag tag i det sista plugget på ena arbetet. Nu är det ivägskickat jag och kan pusta ut lite iaf.
Hoppas bara att läraren blir nöjd nu :S

Nu kommer snart C hem till mig och vi ska väl ta och kolla film eller så. Blir mysigt!
Här kan ni förresten se vilken gourmet måltid jag åt till middag idag ;)

Naturdiet på påse som smakade skit, citronvatten, clementin, kiwi och tabletter.

Nu kanske ni undrar vad det är för konstiga tabletter som jag knaprar i mig men det får ni veta i ett annat inlägg ;) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0