Skolan har startat igen

Idag gick jag min första dag på nya kursen som heter specialpedagogiska utmaningar i en skola för alla. Låter det spännande? Sådär tycker jag men hoppas på att det blir intressant. Den här terminen kommer jag gå fyra kurser och denna pågår bara i fyra veckor så det är snabba puckar nu.
Bäst att man börjar läsa lite på en gång. Får se om ögonen vill hålla sig öppna för kurslitteratur den här tiden på dygnet men jag ger det ett försök iaf.
Sen ska ni få se vilket fynd på rean jag gjorde idag :)
kramar


Dagens middag bestående av kyckling i ugn, champinjoner, halloumiost, avokado och sallad. Dock åt jag bara naturdiet på dagen så innan maten var klar ikväll var jag alldeles illamående..inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0