Nu får jag den där känslan igen...

...att vilja shoppa alltså. Den kommer iofs väldigt ofta nuförtiden. Attans att jag inte har några cash kvar denna månad :(
Nu blir det naturdiet månaden ut,hahaha. Nej men inte pengar till att shoppa för iaf. Sitter och kollar på lite sidor nu och hittade bland annat dessa två skapelser som gärna skulle få hänga i min garderob.

Den första vore ju mysig att ha nu när det snart är vår (optimist, jag?inte då) och den andra klänningen vore ju helt underbar att bära på ett bröllop eller dylikt om man skulle bli bjuden på något sådant ;)

Update: Försökte posta det här inlägget igårkväll men det kom aldrig fram så vi försöker väl igen då.
Nu ikväll blir det inge mer för snart åker jag till C och kommer inte hem förrän imorgonkväll igen. Hörs mer då!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ska försöka ha mitt bröllop snart så du kan få användning för den fina klänningen.

2009-01-15 @ 06:17:01
Postat av: Dress Like a Princess

Söt klänning :)

2009-01-18 @ 21:43:44
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0