Målen för 2009



Det här mina kära vänner är min middag idag. Kul va?
Har varit så dålig med träning på sistone och nu när julen är över känner jag att jag måste ta tag i mig själv lite.
Naturdiet är väl inte världens godaste direkt men för att få en liten start på viktnedgången så kör jag på det ett tag nu.
Dock inte till varje måltid utan jag byter ut ungefär en måltid per dag till det. Äter man bara naturdiet så rasar man såklart i vikt men sen ska man ju hålla kvar den också. Nej jag tror på att kombinera och äta sund mat annars.
Hädanefter ska jag alltså försöka göra rätter ur viktväktarboken jag har och sen bara äta massa sallader och inte så mycket pasta, ris och potatis. Litegrann lär det väl bli men tillsammans med träning så hoppas jag att jag kan gå ner ungefär fem kilo. Det är mitt mål iaf!

En annan grej jag känner att jag vill dra ner på är krogen. Visserligen är vi ju inte ute så mkt som förr men på sistone har det varit så dåligt. Alla kvällar har slutat med att nånting dåligt händer och vad är det för mening då egentligen?
Nej tummen upp för vin- och filmkvällar hemma istället. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0