It´s like I waited my whole life for this one night



Chris Brown har ju snart konsert och nu inser jag hur dum man är som inte går på den. Herregud, killen är ju grym!
Den här låten älskar jag och har väl alltid smågillat hans musik men tänkte inte en sekund på att faktiskt gå på konserten.
Finns väl chans fortfarande antar jag fast jag vill inte ha ståplats och bli omkringkastad av galna fjortisar och nu är nog de bra sittplatserna tagna. Bättre lycka nästa gång Elin!

Blir jobb imorgon igen men då på Camillas förskola. Får se om jag ska jobba på hennes avdelning men tvivlar på det då hennes arbetskamrater förmodligen skulle komma tillbaka imorgon efter sjukdom. Snickerboa blir det nog för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0