Godmorgon torsdag

Heldag i skolan väntar med föreläsning och sedan seminarie med redovisning som vi ska förbereda på lunchen idag. Känns ju seriöst. Och vår lärare sa t.o.m förra veckan att vi inte skulle ha så hög ambitionsnivå på den. Hmm, då kan man ju undra varför vi i helskotta ska göra den för också.
Men men...ikväll blir det mys med C framför criminal minds. har blivit som en "tradition" varje torsdag. Tycker det är lite småläskigt så jag skulle aldrig kolla på det själv men med honom vid min sida så är det ju ingen fara :)

Nej nu måste jag stressa iväg..ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh så du har en pojkvän nu ;) det är mysigt att ha :) hoppas det är bra med dig och kaninen och att kursen går bra



Kram

2009-01-29 @ 14:55:08
URL: http://themlan.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig Torsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-29 @ 15:03:23
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0