Godmorgon söndag

Vaknat nu och tyckte väl att jag hade kunnat sova lite längre då jag inte la mig förrän klockan 3 men kroppen ville upp.
Känner mig inte ett dugg bakis faktiskt men vi tog det ganska lugnt igår. Tog en taxi hem vid halv tre och innan dess röjde vi på dansgolvet. Igår var vi på patricia och dj:n som spelade känner vi så det var riktigt kul att träffa honom igen.

Då jag som sagt verkar må bra så tänkte jag röra mig mot Farsta C lite senare. Kolla på Gina efter lite bra-ha-plagg till sommaren och kolla om jag kan hitta någon fin tjocktröja. Har inte alls många fina. Mamma och jag skulle spela badminton idag också kanske men jag tror att jag hoppar det. Min näsa är så täppt så att jag knappt kan andas.
Nej, det får bli en shoppingdag istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0